De nieuwe versie van Sherlock draait volledig in je browser. Dit heeft invloed op de
performance. Het zoeken bijvoorbeeld is razendsnel.
Zelfs zo snel dat elke toetsaanslag vrijwel meteen een
resultaat oplevert.
Ook het openen en opslaan van een dossier of relatie is vele maken sneller geworden.
Daarnaast kun je eenvoudig meerdere dossiers of relaties openen in tabbladen en werkt alles net zo makkelijk op je tablet of mobiele telefoon.
SharePoint en Dropbox documenten worden automatisch zichtbaar binnen dossiers. Net als nu in het tabblad Windows Verkenner. Nieuwe documenten aangemaakt vanuit Sherlock worden automatisch opgeslagen in de juiste SharePoint-map.
Binnenkomende en uitgaande email kan automatisch worden gescand en gekoppeld aan dossiers op basis van zoektermen als dossiernummer, emailadres afzender, schade-adres of elke andere handmatig aan een dossier toegekende zoekterm.
Sherlock kan per dossier en opdrachtgever automatisch de status van in Exact beheerde facturen monitoren. Desgewenst kunnen facturen direct vanuit Sherlock worden aangemaakt, in SharePoint of Dropbox opgeslagen en automatisch in Exact geboekt.
In Sherlock beheren en automatisch opslaan van Dropbox, SharePoint en OneDrive documenten.
Zomer, 2024
Alle dossier-relevante emailcorrespondentie van alle medewerkers centraal per dossier toegankelijk.
Zomer 2024
Alle facturen vanuit Sherlock automatisch synchroniseren met Exact Online.
Kwartaal 3, 2024